Problem cieni pod oczami dotyka ponad 50% kobiet powyżej 30. roku życia. To właśnie oczy, w pierwszej kolejności, zdradzają naszą ogólną kondycję i wiek. Na początku cienie pojawiają się w kącikach oczu, z czasem syndrom „smutnych i zmęczonych oczu” rozprzestrzenia się. Twarz wygląda o kilka lat starzej. Przyczyn powstawania cieni jest wiele: zmęczenie, słaba mikrocylkulacja, styl życia. Często cienie są dziedziczne.

LIGHT EYES ULTRA
Innowacyjny koktajl rewitalizujący, który jako jedyny wśród dostępnych preparatów na rynku jest w stanie poradzić sobie równocześnie z cieniami pod oczami, opuchlizną i zmarszczkami. Zawiera składniki aktywne – kwas hialuronowy, ruszczyk, jagodę, rozmaryn, witaminę C iheksapeptydy – dzięki którym poprawia mikrokrążenie, zwiększa elastyczność skóry wokół oczu, usuwa cienkie zmarszczki oraz zmniejsza objętość płynów gromadzonych wokół oczu, odpowiedzialnych za obrzęki.
Wskazania:

• cenie pod oczami
• obrzęk powiek
• korekcja cienkich zmarszczek

zabieg w cenie 450 zł

Skóra w okolicy oka jest bardzo delikatna i wymagająca, dlatego preparat do leczenia musi mieć specjalne właściwości. Redensity [II] zapewnia długotrwałą korekcję, przy jednoczesnej doskonałej tolerancji, potwierdzonej badaniami klinicznymi. To produkt 3 w 1. Zawiera optymalnie dobrane stężenie kwasu hialuronowego (HA) -15 mg/g, delikatnie usieciowanego, a także kompleks odnawiający skórę i lidokainę. Redensity [II] jest żelem o niskich właściwościach higroskopijnych, z optymalnie dostosowanymi właściwościami mechanicznymi, wywierającym minimalny nacisk na tkanki, tak aby do minimum ograniczyć ryzyko powstawania obrzęku.
Skład: połączenie nieusieciowanego i usieciowananego kwasu hialuronowego, Kompleks Odnawiający Skórę (8 aminokwasów, 3 antyoksydanty, 2 minerały, 1 witamina), lidokaina. Cena zabiegu 1200,00 zł

w zależności od użytego preparatu