EXILIS Body technologia R.I.D

Światowej klasy spektakularna metoda do niechirurgicznego modelowania sylwetki!

EXILIS to innowacyjne urządzenie dające spektakularne efekty w postaci redukcji cellulitu, zmniejszenia obwodu ciała, ujędrnienia oraz  wygładzenia skóry. Exilis to niechirurgiczna alternatywa dla liposukcji i lipolizy iniekcyjnej, bez drakońskiej diety i intensywnych ćwiczeń fizycznych.    Kilka centymetrów mniej już po 4 zabiegach!

Skuteczność EXILIS potwierdziły badania laboratoryjne i kliniczne. Zabieg jest całkowicie bezpieczny i bezbolesny, nie wymaga rekonwalescencji. Trwa do 20 minut na jedną partię ciała, a efekty są od razu zauważalne. Najlepsze efekty przynosi seria 4-6 zabiegów wykonywanych w odstępach co 4-7 dni.

Badania kliniczne potwierdzają, iż po 4 sesjach zabiegowych, średnia redukcja obwodu to ok 6-9 cm.

zobacz zabieg

MOŻLIWE REAKCJE  PO ZABIEGU

Zazwyczaj po zabiegu pojawiają się takie objawy, jak zaczerwienienie i drętwienie (zaburzenie wrażliwości) obszarów ciała poddanych zabiegowi. Stan ten może się utrzymywać do kilku godzin po sesji. Wyjątkowo: niewielki krwiak, który w ciągu kilku dni ulegnie resorpcji. Bezpośrednio po zabiegu pacjent może podjąć swą normalną aktywność z uwzględnieniem ograniczenia intensywnych ćwiczeń fizycznych przez okres od 7 do 10 dni.Warto pamiętać o tym, że zabieg liposukcji niesie ze sobą duże ryzyko powikłań (mogą wystąpić niepożądane skutki uboczne, a nawet komplikacje ze skutkiem śmiertelnym).

Przejściowe skutki uboczne to:   obrzęk, bolesne zasinienie,ból,drętwienie,ograniczenie ruchomości,reakcje alergiczne.

cena zabiegu 350,00