Masaż pneumatyczno-uciskowy Boa

Zabieg ten jest masażem wykonywanym przy pomocy specjalnego aparatu do sekwencyjnego masażu uciskowego. Działa na zasadzie przerywanego pneumatycznego ucisku tzn. wykorzystuje przesuwającą się falę uciskową umożliwiającą kompresyjny drenaż limfatyczny. Drenaż limfatyczny pobudza głównie czynność przewodów limfatycznych, wznawia przepływ limfy w krytycznych miejscach, poprawia przepływ krwi oraz przyśpiesza wymianę płynów w organizmie. Jest to sprzęt do fizycznej terapii służący przede wszystkim do leczenia obrzęków, opanowania dolegliwości bólowych. Zastosowanie terapii uciskowej jest korzystne w procesach zdrowienia zachodzących w ludzkim organizmie. Stanowi integralną część zabiegów rehabilitacyjnych i estetycznych ciała. Masaż ten może być wykonywane zarówno na kończyny dolne jak i kończyny górne.
WSKAZANIA:

stres i przemęczenie,
bóle mięśni i stawów,
cellulit i rozstępy,
nerwobóle,
ogólne osłabienie organizmu,
poprawa krążenia i redukcja tkanki tłuszczowej

PRZECIWWSKAZANIA:

gorączka,
żylaki i zakrzepowe zapalenie żył,
znaczne obrzęki,
wysiękowe zapalenie stawów,
skłonności do wylewów krwawych,
ciąża, menstruacja,
choroby nowotworowe,

Czy zabieg jest bezpieczny? Tak.

System posiada wszystkie niezbędne certyfikaty, jest nieinwazyjny, bezpieczny dla wszystkich typów i kolorów skóry, nie wymaga stosowania żadnych leków, nie powoduje efektów ubocznych, ani nie wymaga rekonwalescencji.

Rekomendowany program zabiegów
Początkowa ilość zabiegów: 10