Laserowy Lifting opadającej powieki

Zabieg skutecznie zastępuje wszystkie tradycyjne metody chirurgicznego liftingu. Przy użyciu zaawansowanych technik laserowych doprowadzamy do głębokiej regeneracji skóry. Wynikiem zabiegu jest napięcie, ujędrnienie i wygładzenie skóry. Delikatna skóra wokół oczu najszybciej poddaje się wpływom upływającego czasu. Zwiotczałe i opadające powieki górne, zmarszczki i kurze łapki, przebarwienia dodają nam lat i dają efekt „zmęczonej twarzy”. Koncepcja autorskiej metody dr Pawła Fuchsa opiera się na czterech założeniach:

Przywrócenie pierwotnego anatomicznego kształtu powiek, uprzedniej elastyczności i napięcia skóry.
Minimalna inwazyjność (bez cięcia i szwów).
Minimalizacja ryzyka powikłań, możliwych przy tradycyjnym zabiegu chirurgicznym, którymi mogą być: rozejście się rany, zakażenie, asymetria, niedomykanie powiek.
Maksymalnie krótki czas uzyskania efektu liftingu i powrotu do aktywności życiowych.

Wskazania do zabiegu

Zabieg liftingu laserowego służy do redukcji zmarszczek i zwiotczenia skóry, poprawienia jej napięcia i radykalnego odmłodzenia.W procesie starzenia dochodzi do destrukcji włókien kolagenowych i zmniejszenia ich ilości. W efekcie skóra staje się cienka, wiotka, pojawiają się zmarszczki. Obszarem, który starzeje się najszybciej jest skóra wokół oczu.Poddając się zabiegowi liftingu powiek, uzyskujemy odmłodzenie skóry i poprawę naszego wyglądu. Kluczowym elementem tej metody jest przywrócenie uprzedniego kształtu powiek. Zabieg laserowego ablacyjnego liftingu daje w bardzo szybkim czasie efekt z minimalnym ryzykiem powikłań, które są możliwe przy metodach chirurgicznych.
Przed zabiegiem

Przed wykonaniem zabiegu wykonujemy znieczulenie przy pomocy kremu. Czas potrzebny dla uzyskania znieczulenia to około jedna godzina.
Po zabiegu

Zaraz po zabiegu występuje rumień i obrzęk. Następnego dnia pojawiają się delikatne strupki. Proces gojenia trwa 5-7 dni. Różnica w wyglądzie zauważalna jest po tygodniu, optymalny efekt dostrzegalny jest po upływie kilku tygodni. Kompletna przebudowa skóry trwa jeszcze około 4-5 miesięcy. Dzięki innowacyjności metody stosowanej w Klinice Magnolia do uzyskania efektu wystarczający jest jeden zabieg.Szczegóły zabiegu i zalecenia po zabiegowe omawiane są w trakcie bezpłatnej konsultacji lekarskiej.

cena zabiegu

korekta laserowa powiek górnych 550,00