Venus Legacy Pro Lift FX to zabieg na twarz intensywnie odmładzający, redukujący zmarszczki i ujędrniający owal twarzy.

Venus Legacy przy pomocy opatentowanej technologii (MP)2, Venus Legacy wykorzystuje multipolarne fale radiowe i pulsacyjne pola magnetyczne, by ujędrnić skórę i zredukować zmarszczki – to wszystko pojawia się w wyniku reakcji termicznej wywołanej multipolarnymi falami radiowymi. Ta automatyczna regeneracja powoduje skurczenie skóry, dzięki czemu jest jędrniejsza, a zmarszczki  są zredukowane. Dodatkowo zabieg jest polecany dla osób o pełnej twarzy, które chcą wyszczuplić podbródek i policzki. Zabieg na twarz Venus Legacy daje doskonały efekt bankietowy, gdyż efekt jest już widoczny od razu po zabiegu.Efekt liftingu, napięcia i wyszczuplenia twarzy widoczny jest od razu już po 1-szym zabiegu!

Jak wygląda zabieg Venus Legacy Pro Lift FX ?

Zabieg jest bezbolesny i nie wymaga rekonwalescencji, w trakcie sesji twarz jest przyjemnie podgrzana poprzez masaż głowicą, a temperatura jest indywidualnie dostosowana do każdego pacjenta. W zależności od typu i kondycji skóry wykonywany jest zabieg z użyciem masażu podciśnieniowego (głowica zasysająca z rolkami), który dodatkowo zapewnia efekt drenażu limfatycznego oraz wyszczuplenia twarzy (redukcja tkanki tłuszczowej na policzkach i podbródku).

Czas trwania zabiegu:
45-70 min w zależności od obszaru

Ilość i częstotliwość zabiegów:
6-10 zabiegów

Wskazania:

zabieg dla osób, które oczekują odmłodzenia i liftingu skóry twarzy, szyi i dekoltu
zmarszczki i bruzdy, brak jędrności
skóra cienka i wiotka
opadający owal twarzy
zmarszczki mimiczne
opadająca powieka
wiotka skóra wokół oczu