W pewnych przypadkach zmarszczki nie dodają Twojej twarzy uroku, ale stanowią dla Ciebie zmartwienie. Za pomocą dobrych preparatów  Twój wygląd może zostać szybko poprawiony. Bez względu na to, jakie są Twoje potrzeby, poczynając od wygładzenia kurzych łapek, zmarszczek palacza do korygowania głębokich fałd i lwiej zmarszczki, zapewniamy rozwiązania, które dają spektakularne efekty estetyczne.

Po 30 roku życia  w wyniku spadku poziomu hormonów wzrostu skóra zaczyna starzeć się bardziej gwałtownie. Zmniejsza się głównie ilość i jakość kolagenu.  Utrata objętości spowodowana wiekiem wydłuża twarz oraz prowadzi do zapadnięcia się policzków i brody poprzez ubytek tłuszczu pod skórą. Wokół nosa i warg pojawiają się fałdy, a linia szczęki i ust staje się mniej wyrazista. Już dziś możesz mieć wpływ na to jak wyglądasz.

Możliwe reakcje po zabiegu

MOŻLIWA REAKCJA PO ZABIEGU

Spotkamy się też niekiedy ze zjawiskiem opadającej brwi, najczęściej u osób, które nawykowo trzymają brwi w górze. I czasem kiedy tak napięty mięsień chcemy porazić – bo na tym właśnie polega działanie botoksu – następuje reakcja odwrotna i brew siada. Ale podnosi się z czasem z reguły po ok 3-4 tygodniach.

Kiedy przestanie działać preparat?

TOKSYNA BOTULINOWA PRZESTAJE DZIAŁAĆ PO OK 6- MIESIĘCY ZALEŻ OD OSOBNICZYCH REAKCJI PACJENTA.

NADMIERNE ZAMROŻENIE CZOŁA

Kilka lat temu bardzo modne było „zamrażanie czoła”, paraliż wszystkich mięśni czoła. Powodowało to sztuczny wygląd pacjenta, często prowadziło do opadania brwi. Z biegiem czasu pacjenci i lekarze nauczyli się podawać mniejsze ilości toksyny i stosować kontrolę jej działania po 1 i 2 tygodniu od podania zgodnie z zasadą że „ zawsze można dostrzyknąć dodatkowe jednostki botoxu, ująć niestety się nie da”.

OPADANIE BRWI

Wielu pacjentów nie chce korygować najpierw okolicy „lwiej zmarszczki”, prosi jedynie o korektę zmarszczek poziomych czoła. Nie jest to dobra strategia, bo wszystkie zabiegi medycyny estetycznej maja swoja kolejność. Jeżeli skorygujemy tylko zmarszczki podłużne czoła może dojść do opadania brwi, uczucia ciężkości brwi.botox powikłania

OPADANIE POWIEK

Powikłanie to pojawia się przy ostrzykiwaniu lwiej zmarszczki. W przypadku nieumiejętnego podanie BOTOX-u może on zablokować mięśnie powiek powodując ich opadanie. Powikłanie to ustępuje zwykle po około 3 tygodniach. Aby przyspieszyć ustąpienie tego powikłania można stosować krople Iopidine 3x dziennie.

OBJAW „JACKA NICOLSONA”

Objaw ten jest znany każdemu, wszyscy znamy twarz Jacka Nicolsona i jego charakterystyczny układ brwi. Objaw ten polega na asymetrycznym, lub symetrycznym uniesieniu brwi do góry, dając zdziwiony wyraz twarzy. Pacjentki bardzo tego nie lubią, ale leczenie jest bardzo proste. Przy takim objawie wystarczy podać na wizycie kontrolnej kilka kropli toksyny.

jedna okolica od 450,00

dwie okolice  900,00